Grey Goose

Grey Goose

Grey Goose е френска първокласна марка водка, разработена от американския бизнесмен Сидни Франк. Тя се появи през 90-те години на миналия век, но по-късно премина към Bacardi, на която беше продадена през 2004 г. Франсоа Тибо от град Коняк, който професионално се занимава с алкохол, подобри рецептата на алкохолната напитка. В резултат на това продуктът се представя на пазара в няколко вариации: с аромат на лимон, череша, канела, портокал, ванилия, пъпеш и карамел. Компанията вече не планира да разширява гамата от вкусове, за да не се отклонява от оригинала. Годината на създаване на този сорт водка е 1997 г. Сидни Франк, основателят и главен изпълнителен директор на SFIC (Sidney Frank Importing Co.), представи уникален проект в края на 90-те години. Неговата концепция е да създаде луксозна водка за американския пазар. За тази цел компанията сключи споразумение за партньорство с известния майстор на производството на коняк Франсоа Тибо. Използвайки всичките си знания за коняците, той ги приложи към водката.

Франция е избрана специално като точка на производство на Grey Goose за американските потребители. Тази европейска страна има силни кулинарни корени, така че нейният алкохолен продукт се откроява от останалите. Водата, която служи като основа, се взема от естествени източници. Местните ферми доставят пшеница, предназначена за дестилация. Като филтър се използва варовик. В резултат на това само година след появата на водката Институтът за тестване на напитки я призна за най-вкусната в света.

Това беше последвано от преместване в САЩ, тъй като Bacardi придоби марката, за да разпространява продуктите си на американския пазар. Това събитие се състоя през 2004 г. По това време бяха продадени над един и половина милиона кутии водка, което направи Gray Goose най-търсената първокласна марка. Алкохолът се бутилира в оригинални бутилки от опушено стъкло, изобразяващи френска гъска в полет. Известни са общо три уникални етикета. Дебютното лого беше набор от черни букви с уникални серифи, които се разширяваха в краищата. Името на марката алкохол беше изписано с главни букви на бял фон. Знаците бяха масивни и смели, така че тънкият контур на самотна гъска се виждаше в зоната на „О“. Всяка буква във фразата „Grey Goose“ имаше тънка светлосива ивица, допълнена от фини сенки, които създаваха триизмерен ефект.

Виж още
210.00лв
105.00лв

Показани са от 1 до 3 от 3 резултата (1 страници)
Затвори